Saturday, September 25, 2010

Kau Yang Memulakan Sengketa........

tak pernah sedikit pun terlintas tuk membenci.......
tak pernah pun terlintas sikit pun tuk berdendam......
semua nie terjadi selepas awak yang memulakan.....

saya terima segala ketentuan dengan hati yang redha.....
andai kata Tuhan dah tentukan kita bersama,
siapa saya untuk menidakkan......
dan andai kata takdir itu bukan bersama kita.....
siapa jua saya tuk menentang......

saya hanya insan yang lemah.....
yang inginkan belaian manja......
yang inginkan kasih sayang.......
yang inginkan kebahagian.......
yang perlukan bimbingan seorang insan.....
yang tunduk dan patuh dengan Tuhan ku.....

setelah awak telah hilang dari hidup ini......
saya pernah terfikir yang diri saya bukan untuk awak.......
saya merasakan yang saya telah bersalah dengan awak....
mungkin menyakitkan hati awak.....
hingga awak menghilang tanpa khabar berita......

betapa luluh hati ini.....
begitu juga dengan keluarga saya......
susah payah tuk saya memberi keterangan.....
macam la saya yang bersalah......
tapi saya tetap mengaku jua.....

biar la apa pun orang nak fikir pasal saya......
buruk or baik saya nie cuma Tuhan ja yang tahu.....
cukup la setahun saya bagi peluang tuk awak.....
moga awak berbahagia.....

saya mintak maaf atas semua nya.......

p/s: saya kan jumpa awak tuk bagi balik barang awak......
tp saya perlukan masa......bukan dalam masa yang terdekat......

No comments: